Demontaż mostu na rzece Liwiec, budowa nowoczesnych peronów, m.in. w Zagościńcu, Klembowie i Jasienicy oraz oddanie do ruchu nowej drogi łączącej Chrzęsne z Tłuszczem – to już widoczne efekty coraz szybciej postępujących prac na linii kolejowej z Warszawy do Tłuszcza.
Modernizacja trasy Warszawa – Białystok wyraźnie przyspieszyła. To efekt wstrzymania ruchu pociągów na odcinku linii kolejowej między Tłuszczem a Łochowem. Rozebrano już połowę mostu kolejowego nad rzeką Liwiec, a na kolejnych fragmentach linii pojawiają się ekipy budowlane. Zyskują także mieszkańcy miejscowości położonych wzdłuż torów.
O 20 minut skróci się podróż pociągiem między Warszawą a Białymstokiem dzięki modernizacji kluczowego odcinka linii Rail Baltica. Prace ruszyły na odcinku Tłuszcz – Szewnica. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. obejmuje kompleksową przebudowę torów i peronów. Powstanie również nowy przystanek w Warszawie i dodatkowe tory przeznaczone do obsługi połączeń aglomeracyjnych z Wołomina. Po...
Wyremontowana trasa objazdowa Legionowo – Tłuszcz pozwoli usprawnić ruch kolejowy w czasie modernizacji odcinka Warszawa – Tłuszcz, stanowiącej fragment linii Rail Baltica łączącej Polskę z krajami nadbałtyckimi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na rewitalizację torów, które za kilka miesięcy posłużą pociągom dalekobieżnym jadącym ze stolicy w kierunku Białegostoku.