W Małkini dobiega końca budowa pierwszego 300-metrowego mostu nad rzeką Bug. Most ma pięć przęseł o szerokości 60 i wysokości 12 metrów.
Każde przęsło było nasuwane w tempie 5 metrów na godzinę, co oznacza, że nasunięcie jednego trwało około 12 godzin. Co ciekawe ponad 300-tonowe elementy zostały wsunięte na swoje miejsce za pomocą siłowników hydraulicznych.
Nowa przepraw a na Bugu będzie składała się z dwóch jednotorowych mostów. W listopadzie po zakończeniu budowy, pierwszy most przejmie ruch pociągów odbywający się po starym moście kratownicowym. Kolejnym etapem będzie rozbiórka starego mostu i budowa drugiej przeprawy.
Powstający obiekt umożliwi przejazd pociągów pasażerskich z prędkością 160 km/h. Kursować będą mogły także cięższe składy towarowe o nacisku 221 kN.
Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.